- +380 (4567) 5-66-11
- +380 (93) 146-06-06
- +380 (95) 146-06-06
- +380 (96) 146-06-06
Особистий кабінет
Часті питання та відповіді
- Яке обладнання мені необхідно для того, щоб підключитися до послуги?
- Персональний комп'ютер, ноутбук, маршрутизатор та ін. з мережевою картою ethernet.
- Чи обов'язково мені(абоненту) користуватися поштовою скринькою в домені *@hatanet.com.ua або *@hata.net.ua?
- Не обов'язково. Скринька буде створена по заявці абонента
- Чи підійде модем, який я маю для користування послугою інтернет в мережі ХатаNET?
- Ми не використовуємо модеми для надання доступу до інтернет. Ми надаємо абонентові готовий інтерфейс Ethernet. У випадку замовлення в ХатаNET декількох послуг оператор надає Вам необхідне абонентське устаткування і мережеву плату (якщо необхідно).
- Які додаткові послуги я можу отримати, ставши Вашим Абонентом?
- В склад послуг інтернет входять:
- 1. Безлімітний інтернет канал з швидкістю доступу до світових і українських ресурсів від 20мбіт/с і до 100 Мбіт/с (в залежності від обраного тарифу).
- 2. Персональна сторінка абонента управління послугою.
- 3. Поштова адреса в доменній зоні @hatanet.com.ua або *@hata.net.ua і поштова скринька об'ємом в 50 Мб.
- 4. Крім того Ви можете замовити додаткову поштову скриньку і т.д. Для повного ознайомлення з послугами зверніться до розділу Додаткові послуги
- В чому переваги безлімітного інтернет? Чи не буду я сплачувати більше за те, чим не користуюсь?
- Ви сплачуєте тільки фіксовану плату в розмірі обраного Вами тарифного пакету. В неї включений весь трафік.
- Які документи необхідні для підключення до послуги?Де і як я можу заключити договір?
- Для підключення до послуги Вам необхідно:
- 1. Ваше бажання
- 2. Підписати договір в офісі компанії або просто залишити дані по телефону
- 3. Наявність технічної можливості надавання послуги в Вашому районі в відповідності вибраним Вами способом підключення і набором додаткових послуг
- Мегабайт - це багато чи мало?
- Один фільм (~1:30) в DVD-якості займає 1500Мб. Виходячи з цього можете визначити багато це чи мало.
- Як пришвидшити процес перерахування коштів?
- Ви можете зробити передплату на довготривалий термін на основі договору, cплатити послугу в терміналах оплати або пластиковою карткою через інтернет.
- В яких випадках компанія може призупинити доступ до отримання послуги?
- Компанія може призупинити послугу в випадку відсутності грошей на Вашому особистому рахунку або на основі пунктів Договору про відповідальність і обов'язки абонентів мережі ХатаNET.
- В чому вимірюється швидкість підключення?
- В бітах. 1 байт - 8 біт. 512 Кбіт/с = 64 Кбайт/с.
- Що таке ping?
- Програма, яка відправляє IP-запит на віддалений хост(сервер) за допомогою якої можливо визначити швидкість передачі пакету.
- Що таке UA-IX?
- Точка обміну трафіком. Більшість провайдерів встановили в одному місці мережеве обладнання і підключили до цього обладнання свої канали, в результаті абоненти провайдера А, можуть фактично напряму обінюватися трафіком з абонентами провайдер Б.
- Що таке змішаний трафік? Що таке український(внутрішній) трафік, закордонний (зовнішній)
- Змішаний - весь трафік , що згенерував абонент. Український - трафік, що проходив через точку обміну UA-IX. Внутрішній - трафік, що проходив всередині мережі провайдера. Закордонний - трафік, який не класифікувався як внутрішній або український.
- Що таке MAC-адреса? Як про нього дізнатися?
- Це фізична адреса мережевої карти. За допомогою команди(windows) "ipconfig /all".
- Що таке домен, доменне ім'я?
- Це зручне для сприйняття ім'я певного ресурсу.