Часті питання про СМС-повідомлення
Новини компанії та технологій

Часті питання про СМС-повідомлення
Шановні абоненти! Щомісячно 1 і 5 числа об 11 годині Ви отримуєте СМС-повідомлення від нашої компанії з нагадуванням про оплату. Сьогодні ми хочемо розповісти про формування СМС і дати декілька порад:
1) Не видаляйте отримане СМС-повідомлення, якщо ще не зроблена проплата послуги
2) Якщо сума до сплати прийшла меншою ніж ваша абонентська плата - це значить, що на вашому рахунку залишилися кошти з минулого місяця.
3) Якщо прийшла подвійна сума до сплати, це означає, що ви не оплатили поточний місяць. Тому сума в повідомлені вказується за даний місяць, і додається абоненться плата за наступний місяць. Нагадуємо, що кожен абонент за не отриману послугу не повинен сплачувати! Для таких цілей в нашій компанії запроваджено послугу ПЕРЕРАХУНОК. Перерахунок робиться вручну консультантом, тому при здійсненні оплати обов'язково зверніться на технічну підтримку за телефоном або до офіс-менеджера за допомогою. Консультант перераховує суму до сплати: від дня оплати і до 5 числа наступного місяця.
4) В СМС повідомлені не враховано абонентську плату за телебачення
5) Якщо ви користуєтеся програмою лояльності (накопичення бонусних коштів; чим довше ви з нами - тим більше бонусів отримуєте) і зробили перерахунок для оплати, то кошти на бонусний рахунок не зараховуються. Бонуси зараховуються лише за умови, що сума повинна бути не менша за вартість тарифу, одним платежем.