Оберіть розділ

Наша підтримка :)

Новини компанії та технологій
Наша підтримка :)
15 років тому

Наша підтримка :)

Служба технічної підтримки є першим рівнем програми підтримки користувачів фірми. Немає значення де ви знаходитеся, є ви приватною особою чи фірмою - до Ваших послуг цілодобово увесь досвід наших працівників.

Більшості технічних проблем, які виникають у клієнтів, мають прості причини. Якщо Ви маєте якісь технічні труднощі, спробуйте знайти відповіді на on-line сервері служби підтримки або переглянувши наш FAQ.

Якщо Ви не змогли вирішити своєї проблеми самостійно з допомогою сервера технічної підтримки - можна звернутися в цілодобову службу підтримки клієнтів по телефону або зробити (в робочий час) виклик спеціаліста до Вас. Отримати консультацію можна за телефоном 7-25-82 або написавши на адресу support@hatanet.com.ua

При наданні консультацій, вважається, що Ваша комп'ютерна система не має проблем з апаратною чи програмною частиною. Служба технічної підтримки, в першу чергу, приділяє увагу забезпеченню доступності сервісів, які ми надаємо. З питань, не пов'язаних безпосередньо з цими послугами (як то: налагодження програмного забезпечення не з поданого переліку чи апаратури) краще звертатися до фірми виробника програмного забезпечення чи апаратури. Також наголошуємо на винятковій важливості ознайомлення з технічною документацією та інструкціями з використання.

Ще новини:
З Різдвом Христовим та Новим роком 2025
3 дні тому
З Різдвом Христовим та Новим роком 2025

Щиро вітаємо Вас з Різдвом ! 🎄

З днем ЗСУ та Святого Миколая
3 тижні тому
З днем ЗСУ та Святого Миколая

Вітаємо захисників на захисниць

Як уберегтись від фішингу
3 тижні тому
Як уберегтись від фішингу

Ключові принципи кібербезпеки