Наша підтримка :)
Новини компанії та технологій
Наша підтримка :)
Служба технічної підтримки є першим рівнем програми підтримки користувачів фірми. Немає значення де ви знаходитеся, є ви приватною особою чи фірмою - до Ваших послуг цілодобово увесь досвід наших працівників.
Більшості технічних проблем, які виникають у клієнтів, мають прості причини. Якщо Ви маєте якісь технічні труднощі, спробуйте знайти відповіді на on-line сервері служби підтримки або переглянувши наш FAQ.
Якщо Ви не змогли вирішити своєї проблеми самостійно з допомогою сервера технічної підтримки - можна звернутися в цілодобову службу підтримки клієнтів по телефону або зробити (в робочий час) виклик спеціаліста до Вас. Отримати консультацію можна за телефоном 7-25-82 або написавши на адресу support@hatanet.com.ua
При наданні консультацій, вважається, що Ваша комп'ютерна система не має проблем з апаратною чи програмною частиною. Служба технічної підтримки, в першу чергу, приділяє увагу забезпеченню доступності сервісів, які ми надаємо. З питань, не пов'язаних безпосередньо з цими послугами (як то: налагодження програмного забезпечення не з поданого переліку чи апаратури) краще звертатися до фірми виробника програмного забезпечення чи апаратури. Також наголошуємо на винятковій важливості ознайомлення з технічною документацією та інструкціями з використання.